وبلاگ پرپولیس
  » مصاحبه با میثاق معمار زاده

  » ورزشی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 78583
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم که لذت ببرید و باز هم به من سر بزنید.نظر یادتونرررررررررررررررررررررره.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
» فقط نرم افزار گوشی موبایل
» ****lip2lip****
» متن عاشقانه عاشقانه متن هاي عاشقانه متن کوتاه شعر و متن عاشقانه عاشقانه اشعار عاشقانه متنهاي عاشقانه
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ طرفداران حقیقی و فشنگچی و آدرس germezete1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» مصاحبه با میثاق معمار زاده

مرتبط با : مصاحبه
 

 

میثاق معمارزاده در گفت‌وگویی در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پس از چند هفته بدشانسی با شكست نفت آبادان روند رو به رشد خودمان را شروع كردیم و به موقع به شرایط ایده‌‌آل بازگشتیم. 

وی در پاسخ به این سؤال كه چرا در 4 بازی گذشته نتیجه نگرفتید گفت: ما در تمام بازی‌ها خوب بودیم اما مقابل صنعت نفت به هدفمان رسیدیم. در كار دفاعی هم به مراتب بهتر بودیم به همین دلیل در هفته پنجم مزد زحمت‌مان خود را گرزفتیم اما كار تمام نشده و این تازه اول راه است.

معمارزاده با اشاره به حضور دوباره‌اش در پرسپولیس گفت: در اولین حضورم در پرسپولیس برخی افراد در این تیم بودند كه برای آنها آرزوی سلامتی می‌كنم اما مربی سابق پرسپولیس خیلی در حق من جفا كرد و با بازگشتم به پرسپولیس می‌خواستم جواب این آقا را بدهم.
وی كه از اسم آوردن خودداری می‌كرد گفت: من هركاری می‌كنم به دنبال این هستم كه بهترین موقعیت برای خودم و پرسپولیس پیش آید ولی در آن زمان این آقای مربی خیلی من را اذیت كرد كه فقط در قبال ایشان سكوت كردم. ایشان یك مربی گلرها بود كه كارهای خوبی انجام نداد.
معمارزاده در ادامه درباره رفع مشكلاتش با علیرضا حقیقی گفت: حرف‌هایی كه درباره رابطه‌ام با حقیقی زده‌ام اشتباه و گول زننده نبود. من با ایشان مشكلی ندارم و باید از نظر كادر فنی تبعیت كرد. وقتی با پرسپولیس قرارداد بستم قرار شد طرفین به نظر كادر فنی احترام بگذارند. الان هم فرقی ندارد من یا حقیقی درون گل بایستیم. واقعا مشكلی نداریم.
وی درباره عدم حضورش در تیم ملی گفت: كی‌روش مربی بزرگی است و من با ایشان در اردوی قبلی كار كرده‌ام. در این اردو او صلاح ندید كه من در كنار تیم ملی باشم و هر فردی را كه به دردش خورد دعوت كرد. سعی می‌كنم توانایی‌های خودم را دوباره ثابت كنم تا به تیم ملی دعوت شوم.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 4 شهريور 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي